
İdarəetmə
İşçilər nəyə görə təklif vermirlər?
Bəzi şirkətlərdə işçilərdən səmərələşdirici təkliflərin toplanması üçün xüsusi poçt qutuları quraşdırılır və ya e-poçt ünvanları açılır.

İdarəetmə
Böhranın biznesə təkanı
Əslində, biznes üçün böhran yaxşıdır. Birincisi, təbii seçmə baş verir. Geridə qalan subyektlər ona davam gətirməyib bazardan çıxırlar.

İdarəetmə
Şirkətdə məlumat axınları
Koordinasiyanın zəif olmasından əksər orta və iriölçülü şirkətlər əziyyət çəkir.

İdarəetmə
Nəyi ölçmürsən, onu idarə etmirsən
İdarəetmə nəzəriyyəsində belə deyim var ki, nəyi ölçmürsən, onu idarə etmirsən.

İdarəetmə
Uzun, yoxsa qısamüddətli hədəflər?
Uzun, yoxsa qısamüddətli hədəflərə daha çox diqqət yetirmək lazımdır? Bu sual yeni rəhbərlər, xüsusən yeni CEO-ların qarşısında tez-tez durur.

İdarəetmə
İnsan resurslarına əsl münasibət
Əksər şirkətlər bəyan edir ki, əməkdaşları ən dəyərli resurslarıdır, avadanlığı almaq olar, biznes prosesləri qurmaq üçün məsləhətçiləri cəlb etmək olar, dəyər və fərq yaradanlar isə məhz işçilərdir.